Nagy kérdés: Laborczék hazaárulók,kémek?

2013.07.08 19:53

Nagy kérdés: Laborczék hazaárulók, kémek?

Nos,hát lássuk az igazságot!!Én az 1980-as évek végefele az NDK-beli de Európa hírű Humbold egyetem kriminalisztika szakán folytattam egyetemi tanulmányaimat.Tény,hogy ennek során az NDK állambiztonsági szervei megpróbáltak bennünket beszervezni,hogy a laikus is értse, azt akarták,hogy az NDK biztonsági szerveinek dolgozzunk a magyar rendőrségen belül,vagyis hazaáruló módon adatokat továbbítsunk a magyar rendőrség mükődéséről,szervezetéről,és mindenmás egyéb dolgáról.Én ezt a próbálkozást megtagadtam(elsőként a Humbold egyetem történeteben) és jelentettem az akkori belügyminisztérium vezetőségének! Tudom és konkrétumaim vannak azzal kapcsolatban,hogy az előttem végzőek közül még a mainapig is Németországból járadékot kapnak ezek a beszervezett "ervtársak" ügynökök (hazaárúlók??).Hogy miért mondom ezt el? Mert úgy gondolom,hogy ebben a volt kommunista rendszerekben analóg módon hasonlatosan működtek a Moszkvai a Varsói és a külömböző belügyi főiskolák,egyetemek.Vagyishát,Laborcz nem most kémkedett vagy nem most működött együtt hazájával szembeni kémkedéssel,hanem csak tette a dolgát.Hogy ez volt a dolga? Természetesen. KGB egyetemet nem lehetett úgy elvégezni,hogy a végén nem lett a testület operatív tagja,magyarul fríss diplomájával úgy érkezik Magyarországra (haza?),hogy hivatásos bevert ügynök.A KGB szigorúan titkos állományú tagja.Magyarul csak tette a dolgát amire kiképezték és amire esküt tett. De úgyhiszem nem is ez a nyomorult kifordult lelkű ember az igazi bűnös,az igazi bünős az aki ezt az embert(embereket) pozícióba emelte majd használta és kihasználta.

                                                                                                               

 

                                                 

 

                                                                                                                                       Labanc Ferenc